26. 3. 2013

Jablečný koláč




Nějak se teď všechno kolem mě sype. Už asi měsíc očekávám nějaké to zlepšení, ale stále nic. Ani to počasí mě už nebaví. (Že je zima, nevadí. Ale nechápu, že když už ta zima tedy musí být, proč aspoň není sníh.) Mám špatnou náladu, lítám od místa k místu a nakonec mám dojem, že jsem vlastně nic neudělala a nestihla.
Tak jsem se rozhodla, že si alesoň něčím udělám rychlou radost a otevřu svou kuchařskou Bibli. Volba padla na jablkový koláč. V receptu se plnil jablečným pyré. Nevím proč, ale má ruka automaticky v lednici stále sahala po tvarohu. Takže nakonec je s menší obměnou(oslazený tvaroh).

No řekněme si to zcela na rovinu. Už jsem jedla lepší. Nenadchl ani neurazil (i když složení těch jablek nahoře vypadá vážně efektně).
Každopádně recept na těsto, které se vymačkávalo do formy, si nejspíš ponechám.

150g hladké mouky
75g másla
špetka soli

No a tím pádem bludný kruh špatností v mém okolí se uzavírá.

Žádné komentáře:

Okomentovat