17. 10. 2012

Taky už jsem natěrač


Internetem se začala šířit mánie přebarvování kabelek a bot. Neminulo to ani mě. Přiznávám, že ten nápad v hlavě nosím už pár let. O existenci barev na kůži jsem však dosud nevěděla a přebarvovat kvalitní koženou botu obyčejnou akrylovou barvou mi přišlo poněkud...prasácké.
 Za oběť padly jedny z mých nejpohodlnějších bot. Zcela neprozíravě jsem si je tenkrát, asi před 9ti lety, koupila ve světlé barvě a taky podle toho dopadly. Nakonec skončily jako vycházková obuv do lesa.




Malovala jsem hnědou barvou Neopaque. Cena byla 94 Kč za lahvičku, které jsem spotřebovala asi jen půl centimetr při 2 vrstvách.

 
Na barvy pěji pochvalnou ódu. Jsou 100% krycí a snadno se nanáší (tím mám na mysli, že i když se člověk snaží sebevíc, žádní kocouři se neobjevují). Podklad byl světlý a na prvním nátěru způsobil trochu flekatost. Na druhou stranu by se tím při troše šikovnosti a s hadříkem dal vyrobit patinovaný vzhled. Při druhém nátěru je vrstva dokonale krycí (až s lehkým vzhledem umělosti).
Ještě jsem nebyla schopna koupit do nich obyčejné černé tkaničky, takže místo nich jsou v botách provlečené pruhy krajkové látky.

První vrstva nátěru
 

Žádné komentáře:

Okomentovat