9. 5. 2013

Májová květina

 
Na internetu je asi tak 1000 a jeden návod na výrobu kytek z látek. Od těch skládaných z bavlněné látky, přes natahování silonek na drátek až po ty s okvětními lístky opalovanými nad svíčkou. A právě ty já mám nejradši. Jako ohnivé znamení jsem tak trochu pyroman, takže i přes ty škodlivé výpary škvařícího se polyesteru (nebo možná právě díky nim) mě to hrozně baví!
K pokusům jsem zvolila růžovo-béžový jemný tyl. Původně jsem ho k tomu nekoupila, ale tyl za 9Kč/m se vždycky na něco hodí! Dále je třeba nůžek, špendlíku, jehly a nitě, korálků a svíčky.
 
 
 Základ je nastříhat různě velká kola z látky. Vůbec  nevadí, že nejsou pravidelná, ba naopak.
 
Kola je třeba opalovat hodně daleko nad plamenem. Lístky se tím teplem samy vytvarují do takového kalíšku. I když se látka drží daleko od plamene, tak se občas ale i tak podaří lístek propálit. Proto je vhodné si jich vystřihnout několik náhradních.
 Pak stačí lístečky na sebe naaranžovat, sešpendlit a na prostředek našít korálky.



Žádné komentáře:

Okomentovat