4. 5. 2013

Trocha nostalgie

 
Mám teď zkouškové, takže je ideální čas dělat činnosti zcela nepotřebné, které však zaberou mnoho času. Člověk najednou zjistí, že je už večer a že dnešní den opět už nemá cenu s učením začínat. Tak zase zítra.
 
Tak tu tak sedím u počítače a koukám, že mám nějak moc plnou plochu. Dala jsem se do třídění a přebírání složek. Objevila jsem fotky staré už nějaký ten rok. Tehdy na střední mě jeden rok popadla hrozná touha předělávat obyčejná trička. Nejdřív jsem na to šla jednoduše, vystřihávala si šablony ze čtvrtek a vybarvovala je foukací fixou na textil. Tak vzniklo třeba khaki tričko s nápisem mého tenkrát milovaného seriálu M*A*S*H,  nebo tričko s nějakým tím duchaplným "poselstvím" (Save trees, eat beavers).
Ale to mi přestalo stačit a vrhla jsem se na malování. Takže vzniklo třeba rockerské tričko s kytarou, se semínky pampelišky (ovšem bílá barva byla nějaká vadná, takže po prvním vyprání všechna semínka...rozfoukal vítr..tedy spíš pračka), nebo pak jeden lev na objednávku pro tátu.
 


Teď jen přemýšlím...kde všechna ta trička skončila a jestli bych je ještě oblékla.......


Žádné komentáře:

Okomentovat