13. 8. 2012

Pistachio


V jednoduchosti je krása. Objevila jsem v jednom z čísel Burd (bohužel jsem už časopis vrátila a nenapsala si číslo ani ročník, ale budu hledat dál) naprosto primitivní šaty. Skládaly se jen ze 2 dílů a byly vypasované několika málo záševky. Dlouho jsem na ně nemohla sehnat látku a střih se mi tu doma válel v šuplíku. Až jednou.......jsem objevila ve Flex-texu naprosto perfektní látku!
Barva: pistáciová (poněkud tmavší, než na fotkách)
Tuhost:splývavá pevnější látka
Materiál:100% umělotina s přídavkem elastanu.

Už nic nebránilo tomu dát se do práce.

Ve výsledku mi šaty přišly trochu nudné a chtěly něčím ozvláštnit. Díky složení látky jsem nakonec zvolila postup opalování nad svíčkou, což mělo utvořit konečný vzhled abstrakního kvítku. (Příkladů jsou na internetu mraky, ale kdyby jen přece někdo nevěděl, oč jde, tak návod je například zde ). Vystříhala jsem kolečka různých průměrů, opálila je nad svíčkou a přišila nití tak, aby tvořila hvězdičku.





Verze slavnostní se saténovou mašlí k černým lodičkám.


3 komentáře:

  1. Šaty jsou originální, moc se mi líbí ;-) Po prostudování tvého blogu ve mně začal hlodat červíček, jestli bych se taky někdy nepokusila si něco "spíchnout" doma. Jsi prostě šikulka ;-)

    (piper)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé děkuju Ti:) Určitě to zkus a pak se nezapomeň pochlubit! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ty jsou krásné, hlavně barva a ta kombinace černé stuhy v pase, to se mi moooc líbí:o)

    OdpovědětVymazat