27. 8. 2012

Šance ředkvičkám

Vážně nemám ráda ředkvičky. Pominu-li, že jsou růžové (už jen to jim strhává body), dost často pálí. To už jsou 2 body dolů. Ale přece jen občas si řeknu, že bych jim zas mohla dát šanci. Stejně jako teď. Při listování kuchařkou od Dity P. (taková ta, jak byla šéfredaktora Apetitu), kterou jsem dostala od jedné zbožňované osoby, jsem narazila právě na ředkvičkovou pomazánku a trochu si ji pozměnila.

- svazek ředkviček nakrájený na plátky
- 1 cottage sýr
- nastrouhaný sýr gouda dle chuti
- půl vaničkového tvarohu
-svazeček pažitky
- sůl
- 2 lžičky hořčice (sice to není nic super zdravého, ale pro mě má v pomazánkách nezastupitelné místo)

Na to, že šlo o ředkvičky, to bylo vážně dobré.

5 komentářů:

  1. Koukam, že náš postoj k ředkvičkám je stejný :-) Podobnou pomázánku ale taky někdy udělám, kupodivu mi chutná. Rozhodně lepší než chroustat ředkvičky jen tak a mít při tom slzy v očích (z toho, jak pálí) :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak tak..jakmile je tam ředkvička v menšině, jsem schopna to pozřít:)

      Vymazat
  2. Krásné, já dřív ředkvičky měla hodně ráda, ale taky mi poslední dobou přijde, že vždy koupím hodně pálivé:O/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A hlavně si je člověk jeden den koupí a druhý den je to už takové růžové scvrklé cosi..moc vábně to nevypadá :)

      Vymazat
  3. Juuu, jsem zboznovana! Anculko a vidis, ja zrovna redkvicky zboznuju - prave pro tu jejich stiplavost. Cottage taky, pazitku taky... to je pomazanka snu :-)

    OdpovědětVymazat