5. 9. 2012

Zužování


Podařilo se mi ukořistit krásné kalhoty. Barva tmavě hnědá, vepředu zajímavé nabírání a hlavně jsou do pasu! (I když letos by se snad kalhoty do pasu měly objevit v obchodech. Juch!) Jediný problém byl, že nohavice byly dost široké. A´t si říká kdo chce co chce, podle mě to prostě rozšiřuje a deformuje. Navíc v tom člověk pak vypadá jak Charlie Chaplin. A v neposlední řadě se taková široká nohavice může stát i smrtelnou zbraní (Čím širší nohavice, tím častěji si o ni zakopnu a letím. Stává se vám to taky? Přemýšlím vždy, jestli to je normální, nebo jsem jen takové nemehlo. No možná by i stačilo si ty nohavice zkrátit, ale to tak zoufale zkracuje postavu, že si o ně radši budu dál zakopávat.)
Ve skutečnosti to nevypadá tak tragicky. Je to jen focené ze shora, tak to poněkud deformuje nohy na sloupy elektrického vedení (a ten křivý stoj tomu taky moc nepomáhá).

 Je to otázka asi hodinky. (I když v mém případě to byla otázka asi týdne. Mám toho hrozně rozdělaného(a vymyšleného), nemůžu se rozmyslet, co dřív dodělat...a tak nedělám nic). Stačí nakreslit přibližný tvar na nohavici a zrcadlově i na druhou. Doporučuji nakreslit křídou, obrátit nohavici přes druhou, naprosto přesně je srovnat, aby stejně končily i začínaly a trochu si na ně zamlátit. Na druhé nohavici se objeví světlý obrys křídy a na původní zůstane (i když světlejší). Pak má člověk 100% jistotu, že nohavice vyjdou nastejno). Křídové obrysy dále stehovou nití prošít a kalhoty si zkusit. Nakonec se mi zdály stále zbytečně široké, tak jsem oba švy z obou stran posunula asi o 1cm doprostřed.
 Pak už stačí jen prošít tmavohnědou nití, ustřihnout přebytečnou látku a začistit entlem.


Žádné komentáře:

Okomentovat